fredag 25 februari 2011

FEELS THE WAY IT DOES


Sådärja! Tänk att 4 dagar kan gå så himla fort.. tråkigt nog! Och tänk att man kan komma någon så nära på lite mindre än ett år. Så nära att det känns som en syster, tvilling ungefär. Jag och Melissa har haft sjukt kul i alla fall, och vi har gjort massa saker. Gjort kladdkaka, kollat på film (massa film), gått i stan, spelat wii, ätit pannkakor, gjort fula miner, haft cheeseburgaretävling, färgat håret (först fel sen rätt) och en massa massa annat.. och om jag ska va helt ärlig är det lite tråkigt att vara hemma! Men imorgon får jag träffa mina bästa kompisar igen och det ska bli kul. Nu ska jag i alla fall gå och tvätta mig, tvätta bort mitt nagellack som jag halvt bet bort på tåget och sen lägga mig i sängen och kolla på OC. Så vi hörs imorgon fina vänner! Förresten, jag bjuder på ännu en fin bild på oss, aaaaawsome? Eller vad säger du Melissa?
Puss, och godnatt.

varför gör du så, jag har redan visat dig vad jag vill?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar