lördag 15 januari 2011

YOURE MY BABY

Varför går det inte att gå upp ur sängen på morgonen? Okejdå, idag är det lördag så jag antar att det är okej, men endån.. Jag har ont i kroppen idag från träningen igår, och det är inte alls skönt, så jag ska gå och sola nu eftersom jag inte orkade göra det igår. Ja, kolla så lat jag är.. jag orkar inte ens gå att sola haha! Efter solningen och allt vad det innebär ska jag och lillasyster till stan och köpa present till lillebror som fyller år om en vecka, jag måste även förbi stadsbiblioteket för att låna lite böcker till min uppsats... vi hörs senare, och juste, jag tänkte jag skulle visa er vilka bloggar jag läser:

Blondinbella - jag tror ni vet vem blondinbella är!
Kenza - sjukt söt tjej, jag tror dem flesta vem vem hon är också!
Nathalie - min bästa bästa bästa Nathalie!
SAYSRELAX - Sara, går i samma klass som Nathalie, jättesöt också!
Melissa - min kära (knäppa?) kusin, dock alldeles för lite uppdateringar där!
Louisesa - Louise, en svensk tjej som bott i Turkiet i 2 år!
Carolinen - Caroline, jag vet inte vem detta är, men hon tar väldigt fina bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar