lördag 15 januari 2011

Mohoho, vilken bra kväll jag har haft! Eller dag rättare sagt! Jag gick och solade, som jag sa, och det var jättemegaskönt.. Efter det åkte jag och Ida bort till stadsbiblioteket men jag hittade en av dom böckerna jag behövde till projektarbetet, men jag tog lite andra som kan va bra istället.. Långt om länge när vi var klara där gick vi bort till Åhlens, det blev present till lillebror och två yoga-skivor till mig som jag ska testa imorgon. Nu kan jag ääääntligen göra det hemma, när jag vill, underbart! Ikväll har vi haft "gäster" som man sa när man va liten.. fast jag har mest spelat wii, det var riktigt längesen. Nu blev detta ett vanligt tråkigt "idag har jag.. blablabla" inlägg, men det är väll inget fel på det? Kram och puss, vi hörs imorgon!


Jag hatar att jag inte vet.
Jag hatar att jag inte vet ifall du vet.
Jag hatar att du gör såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar