torsdag 27 januari 2011

PERFECTLY GOOD

Aahhh jag vill boka uppkörning nu, jag orkar inte vänta längre. Jag kan ju köra bil. Kan kan kan och vill vill vill haha! Det gick bra på min körlektion idag, jag satt i teorisalen och gjorde prov innan det och jag har en fas kvar nu, men jag håller på att gå igenom om andra igen så att jag verkligen kan det. Jag tror det hade varit en bra idé av mig att öppna teoriboken lite oftare faktiskt haha! Min studentmössa är också betlat, jättebra.. tack mamma och pappa! Nu ska jag hoppa i mjukiskläder och göra något, men jag vet inte vad? Ladda ner OC eller One Three Hill kanske? Mina satc avsnitt är ju slut nu, buhu.. Nåja, vi hörs imorgon antar jag.
Pussss.

when you think more than you want
your thoughts begin to bleed

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar