måndag 17 januari 2011

MAKE YOUR LOVE GRENADE EXPLODE

Herregud vad trött jag var när klockan ringde imorse! Jag var död! Men det gick och jag släpade mig upp.. Väl i tid till stationen så är mitt tåg inställt, vilket leder till att jag kommer försent till min muntliga presentation i samhälle. Jättebra, speciellt när jag redan har sänkt mitt betyg i samhälle haha! Nåja, jag tog mig igenom det också, och två tråkiga föreläsningar och en körlektion senre så var jag hemma igen. Tyvärr har jag tillbringat hela eftermiddagen åt att leta fakta till min uppsats till historian.. Jag tycker det är alldeles för mycket uppsatser och arbeten nu i skolan. Lov kanske? Jatack! Nu ska jag kolla på ett avsnitt av satc, äta och sen åka och träna boxning med Danni, toppen! Puss, vi hörs kanske senare när jag kommer hem!
och vänta... hur blev det såhär?

1 kommentar:

  1. du vill bara ha lov för du får leka med mig då :D

    SvaraRadera