söndag 16 januari 2011

DOWN MY DREAM

Alltså... jag hatar söndagar! Det finns inget bra med dom. Söndagar innebär att man inte har något att göra och måste komma på saker att göra bara för att ha något att göra. Söndagar innebär att det är skola dagen efter, vilket i sin tur innebär att man måste lägga sig tidigt fastän men vet att man inte kommer somna förrens 1 typ. Söndagar innebär också bytae mellan mamma och pappa, vilket i sin tur innebär att man måste packa ner ALLA sina saker för att packa upp dom en halvtimme senare. Nu är denna söndagen snart över i alla fall, och den har inte varit något bra.. Jag kom precis på att man kanske ska göra söndagar till en "må-bra-dag" så man åker och tränar, man bastar, går och solar, fixar naglarna, gör ansiktsmask och sånt? Det kanske man ska göra. Melissa och jag bestämmde idag att jag ska åka till henne på sportlovet och jag längtar! Äntligen ska jag göra något! Sen har vi göteborg med mamma, och sen turkiet! Nu kom pappa så nu ska jag stänga av datan och köra heeeela vägen till kävlinge! Puss, vi hörs imorgon!

1 kommentar: