söndag 26 december 2010

MITT 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ohja, mycket!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga, men till 2011 ska jag ha ett.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tack och lov..
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Danmark och Turkiet
6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? Ja, mer tid på min favoritplats, Turkiet!
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 16 januari, 26 september och 8 november
8. Vad var din största framgång 2010? Att inte lägga så mycket energi på dåliga saker
9. Största misstaget? Tänker jag inte nämna här
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit sjuk, ja!
11. Bästa köpet? Minns inte..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och chai-latte
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket har gjort mig glad detta året!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka Waka
15. Är du gladare eller ledsnare nu än tidigare i år? Detta året har varit så upp och ner så det är svårt att säga
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med mina kompisar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit i skolan
18. Hur tillbringar du nyår? Med kompisar i Hörby
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Biggest Loser, Idol och Ensam mamma söker
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En yoga-matta
22. Något du önskade dig men inte fick? En tjocktröja
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var i skolan, beställe studentmössa, hade körlektion och fikade med mina fina kompisar!
24. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
25. Vem saknar du? Just nu, Alex..
26. De bästa nya människorna du träffade? Tjejerna på mitt jobb helt klart, och Johanna som jag ska åka till Turkiet med, fast vi har ju inte träffats..
27. Hur ser det nya året ut? Det kommer bli bra, bättre än nånsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar