lördag 25 december 2010

MERRY MERRY CHRISTMAS

Har ni haft en mysig jul? Det har jag! Igår var det julafton hemma hos pappa med farmor och farfar och min kusin och så vidare, och den såg nog ut som en ganska vanlig jul. Mysigt var det i alla fall! Idag har det varit jul med mamma i Danmark eftersom min låtsaspappa är dansk, och det var trevligare än jag förväntade mig, det brukar inte va jättekul! Dock är det lite annorlunda där, man äter inte alls samma mat, och man sitter och äter jättelänge, flera timmar! Sen har man levande ljus i granen, man dansar runt granen och genom hela huset och så spelar man julklappsspel! Men nu är jag hemma, i soffan, i mina myskläder och dricker te, hihi! Detta har jag fått:

- ett par jeans
- en väska
- ett Thomas Sabo armband
- underkläder
- en ring
- presentkort på JC
- presentkort på Åhlens
- pengar
- en helg i Göteborg med mamma och lillasyster (inklusive mat och shopping wiho)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar