fredag 8 oktober 2010

I BRIST PÅ ANNAT..

1. Hur gammal är du om fem år?
- 22
2. Vem var den sista du träffade?
- Henrik
3. Hur lång är du?
- 1.68 m
4. Vilken var den senaste film du såg?
- Hur man blir av med en kille på 10 dagar..
5. Vem ringde du senast?
- Nicholas
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
- "Tar du med dina kort imorgon?" till Adriana
7. Vad är dagens planer?
- Göra klart detta, borsta tänderna och lägga mig rak lång i soffan och somna...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Sms måste jag nog svara där
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
- Skilda
10. När såg du senast din mamma?
- För 5 minuter sedan
11. Vilken ögonfärg har du?
- Ljusgrön, tyvärr..
12. När vaknade du idag?
- 08.45
13. Har du någon gång hittat en katt?
- Ja, när jag va liten haha
14. Vilken är din favoritplats?
- Just nu? De hade nog vatt hos Alex...
15. Vilken plats föredrar du minst?
- McDonalds toaletter!
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
- USA kanske?
17. Vad skrämde dig som barn?
- Jultomten och att mamma och pappa skulle dö haha..
18. Vem fick dig att skratta senast?
- Min underbara lillebror :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
- Vinylskivor? Ja, de är jag nog...
20. Har du stationär eller bärbar data?
- Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- Fråga Nathalie haha, UTAN!
22. Hur många kuddar har du i sängen?
- Jag sover med 2-3, men annars har jag 8 :)
23. Hur många landskap har du bott i?
- 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
- Japp!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfora?
- Strumpor (jag skrev precis barfota där, varför?)
26. Är du social?
- Om jag vill!
27. Vilken är din favoritglass?
- B&J half baked
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
- Spara hälften och resa för hälften
29. Tycker du om kinamat?
- Ja!
30. Tycker du om kaffe?
- Ja, men jag borde nog inte dricka det för mina händer börjar skaka då haha
31. Vad dricker du till frukost?
- Juice
32. Sover du på någon särskilld sida?
- Magen, är det en sida?
33. Kan du spela poker?
- Nej...
34. Tycker du om att mysa?
- Ja :)
35. Är du en beroendemänniska?
- plattång någon?
36. Känner du någon med samma födelsedag som du?
- Ja, Hayal
37. Vill du ha barn?
- Ja, många!
38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska och spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Ja, och jag vill inte göra det igen!
40. Föredrar du havet eller en pool?
- Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
- Göra saker jag tycker om eller kläder
42. Äger du dyra smycken?
- Inte överdrivet dyra!
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
- Choklad, såklart!
44. Har du nånsin testat narkotika?
- Nej, man jag skulle kunna tänka mig faktiskt (SKÄMT ÅSIDO!)
45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Måste va min kusin, Christian (sorry melissa)
46. Välj ett ärr på din kropp?
- Som jag gillar?
47. Vad har du för ringsignal?
- Gitarr Riff (ni som har iphone vet)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
- Nej!
49. Flirtar du mycket?
- Nja... nej... eller det beror på vid vilket tillfälle...
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
- Bilden för headern togs i Turkiet
51. Kan du byta olja på bilen?
- Haha.. nej
52. Har du fått fortkörningsböter?
- Nej, jag har inte fått körkort...
53. Vilken var den senaste bok du läste?
- Inferno i skolan och jag läser den INTE igen !
54. Läser du dagstidningen?
- aftonbladet.se
55. Premunererad du på någon veckotidning?
- Nix
56. Dansar du i bilen?
- Varje dag!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senaste?
- NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- Något om nackdelar med privatisering
59. När var du i kyrkan senast?
- Skolavslutningen..
60. Vilka personer utmanar du?
- Klassiskt svar "dom som vill hehe" haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar