lördag 9 oktober 2010

HEJ SOLSTRÅLAR...

Vilken underbar dag vi har fått! Haha nej, fy vad det lät klyschigt! Här sitter jag i soffan och har precis ätit frukost, jag sitter och funderar på om jag ska gå ut och powerwalka en runda, men saken är den att jag kan inte tvätta mitt hår förrens imorgon eftersom håret måste ta åt sig färgen ordentligt sen igår, så jag kanske ska ta de lugnt då? Det är så tråkigt att bara sitta här när det för en gångs skull är fint väder i Sverige på hösten. Ja, just nu ligger inte Sverige högst upp bland mina favoritplatser att befinna mig på faktiskt. Jag längtar till nästa helg, det känns som det kanske kommer bli lite av en Nathalie-Fanny helg, precis vad jag vill ha nu!


"jag vill inte detta, jag vill inte va så långt bort"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar