torsdag 6 maj 2010

Ren glädje!

Detta är helt otroligt, herregud! Jag är så sjukt jävla underbart glad just nu! Jag vill inte skriva varför eftersom jag inte har riktigt koll på vem som läser mig blogg, men AAAAHHHHHHHH! Kan i alla fall säga att denna sommaren ska jag njuta av någons frånvaro haha! Helt jävla underbart! Ja, jag är jätteglad! Min dag för övrigt har varit bra och jag har inte jättemycket att berätta om. Imorgon är det nationella i engelska och det får gå som det går, är bara glad att jag fick VG på mitt prov igår. Glad för allting helt enkelt! Mätt är jag också, på pannkakor! :) Nu ska jag i alla fall gå och platta mitt hår, sen ska jag prata med M förhoppningsvis! Eller äta upp resten av mitt choklad haha. Börjar få lite ångest nu över att det snart är dags att köpa bikini, så nästa vecka jag ska sluta äta godis och sånt (förutom fredag och lördag), fast det har jag egentligen sagt sen jag köpte mitt träningskort, och det är ju mer än ett halvårsen. Men vafan! Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa, det ska jag ha!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar