fredag 7 maj 2010

Kaos!

Ibland vänder allting bara upp och ner och man blir så jävla trött på allt! Nu får det va som det är, och bryr mig inte längre! I alla fall, jag tänker inte lägga någon negativ energi på detta, för min dag för övrigt har vatt så bra! Kanske inte att nationella gick dåligt hehe, men annars så. Eller jag kanske inte kan säga att jag är jättenöjd med att mina nycklar (självförvållat dock!!) är borta haha! När jag kom hem innan idag så gick jag in i hissen och hade nycklarna i handen och skulle precis stänga dörren, vi har en sån gammal hiss ni vet. Och mellan dörren och hissen är där ett litet mellanrum, 4-5 centimeter kanske. Och tänk er att allt detta händer i slowmotion, men jag känner hur mina nycklar glider ut min hand, hör hur dom trillar ner på golvet, och ser sakta hur dom trillar ner i springan mellan hissen och dörren, och samtidigt hör jag mig själv tänka "Nej, nej, nej! Du måste ta dom Fanny innan dom trillar ner!" men man hinner ju inte reagera! Så nu ligger alltså mina nycklar nånstans nere på golvet i vår källare och jag fick åka stan runt för att kunna få en annan nyckel så att jag kunde komma hem. Men jag fick lita panik, och samtidigt tänkte jag att det är nog fan bara jag som lyckas med sånt! Eller säkert så är de inte det, men det känns så i alla fall! Dock vet jag inte när jag kommer få tillbaka dom hehe! Annars så har jag, mamma och Ida vatt hos Maria idag och gosat lite med Ellen, bebisen! Finare bebis finns inte, jag vill också ha en :) nu ska jag hjälpa mamma och Henrik med maten och sen kommer lillebror, kan faktiskt säga att jag saknar att inte bo tillsammans med han alltid!

Hoppas ni får en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar