onsdag 5 maj 2010

Härlig dag!

Hej mina fina vänner!
Ledsen att det har blivit lite dåligt med uppdateringar nu den senaste tiden och främst idag men idag har jag haft en del att göra. Har haft en jättebra dag, allting har känts så bra ni vet? I vilket fall som helst så hade jag en kort dag i skolan och fick tillbaka mitt engelskaprov och för första gången i hela mitt liv fick jag VG på ett engelskaprov och jag är faktiskt stolt! Efter skolan åkte jag hem för att gå ut med Alfons, sen stack jag upp till stan för att fixa lite saker. Väl hemma skrev jag min sammanfattning till rättskunskapsprovet nästa vecka. Sen har jag bara haft en lugn kväll. Juste, jag har ju fixat lite av dom där kläderna jag pratade om igår. Bland annat så "klippte jag sönder" ett par leggings och "fixade" en tröja, och eftersom det blev bra kommer det upp bilder imorgon som jag lovat! Så nu är det alltså en trött Fanny som sitter och skriver och vill ni höra en bra låt (ni som har spotify) så klicka
här! Nu ska jag sova, om jag får tid skriver jag imorgonbitti, kanske till och med blir en dagens! Glömde nästan, jag har pratat med M idag också! :)

Puss, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar