tisdag 4 maj 2010

Fix-dag!

Min tråkiga sjuk-dag blev istället en liten fix-dag! Har fixat lite små olika saker som gjort rent mina converse (så gott det gick), rensat garderoben en gång till och gjort plats för nya kläder och hittat ett par leggings jag ska klippa lite i och se hur det blir, ett par jeans jag ska försöka slita själv och någon tröja och ett linne jag ska göra om lite. Jag vet inte om det kommer bli bra eller inte, tänkte göra det imorgon när jag endån har lite tid, men om det inte blir bra skriver jag inget om det, men blir det bra visar jag det här i bloggen haha. Ja, ni kanske tycker jag är knäpp men ibland får man ta vad man har haha. Har inte lust att lägga alla mina pengar på nya kläder just nu heller, även om det känns jävligt lockande, men jag ska göra annat också. Sen har jag gjort hårinpackning och lite så, allt för att glömma att jag är sjuk haha. Men jag känner mig faktiskt bättre! Nu ska jag i alla fall platta håret och ringa Nicholas innan jag går och lägger mig efter lite för mycket mörk choklad haha. Ibland är liver rätt bra endån!

Puss, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar