måndag 26 april 2010

Vissa människor gör att allt försvinner för stunden!

Trots att jag sov 1,5 timme när jag kom hem idag är jag fortfarande lika trött. Jag hade seriöst kunnat gå och lägga mig nu och sova tills imorgonbitti helt utan problem. Jag funderar på att ta på mig myskläder nu, tvätta mig och sen lägga mig framför tv:n. Tror det blir nog så med! Kanske ringer Nicholas en stund, eller kanske inte. Haha, vi får se. Imorgon ska jag på synundersökning, och jag får INTE glömma att ta med mig mina små saker så att jag kan plocka ut mina linser innan. Egentligen ska jag bara ha ett recept för att kunna lämna det till Po (per olof) som ska fixa mina glasögon. Jag har redan valt ut ett par bågar. Dom är svarta, inte för stora och inte för små, och så är dom lagom markerande och inte för kantiga. Perfekt för mitt runda ansikte haha. Nej, nu ska jag lägga mig framför tvn :)

Puss, och sov gott senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar