måndag 26 april 2010

Powernap!

Så sjukt trött jag var varit idag! Jag vet inte om jag har sovit inatt eller inte, jag har i alla fall vaknat minst en gång i halvtimmen och tänkt att jag inte kan somna, och så somnade jag vid halv 2 säkert efter att ha gått på toa tre gånger och slängt bort både täcke och kuddar från sängen haha. I alla fall så la jag mig och sov i 1,5 timme när jag kom hem innan. Riktigt skönt. Nu så har jag ätit lite och ska snart börja med spanskan och rättskunskapen. Lockande! Jag har muntlig redovisning i spanska imorgon och den måste jag få bra på, och på rättskunskapprovet måste jag också få bra för att sätta ett MVG i slutbetyg. Aja, det går väll som det går. Förlåt förresten för att det inte blev något bloggande igår, kände bara inte för det helt enkelt. Nej, nu ska jag börja med spanskan, sen ska jag kanske gå en runda, om jag orkar haha. Känns som att tv:n är lite mer lockade ikväll ;)

Puss på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar