lördag 10 april 2010

Stress, stress och stress!

Sådärja, nu har jag filat ner mina naglar jättemycket och målat dom. Ska till Maria och göra om dom nästa vecka förhoppningsvis. Vi har haft en sjukt stressig dag på jobbet och jag har inte ens lust att skriva om det. Annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, rätt skönt. Skulle egentligen ut och springa nu ikväll eftersom jag inte gjorde det igår men jag gör det imorgon hehe. Det är rätt lätt att skjuta fram sånna saker, springa är inte riktigt mig grej, går hellre till gymmet då men just nu har jag inte tid med det. Nu ska jag i alla fall ta på mig myskläder, tvätta bortsminket och slänga mig i soffan :) tror inte de blir något mer inlägg idag om det inte är något jättespännande som händer (mot all förmodan!) Annars får ni ha en fin kväll!

Dagens bästa: Lilla soey!
Dagens sämsta: Irriterade människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar