söndag 18 april 2010

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har! Fina bilder har jag fått på en sovandes Nathalie också, men kommer inte lägga upp dom, vill inte ha en arg Nathalie efter mig. Vi har precis ätit frukost, och nu sitter vi i sängen och snackar skit om Ida och äter godis från igår. Idag ska jag först plugga klart min historia, sen ska jag bygga mina naglar klockan halv tre. Sen ska jag hem till mamma och sen ska jag inte göra mer. Jag funderar på att fråga om han kan lägga i vitt glitter i det vita idag när jag ska göra naglarna, men jag får se. Kan lägga upp en bild sen på hur de blir med det! Och så funderar jag på att våga hela mitt hår ikväll igen, men jag vet inte om jag pallar. Fast de blir sjukt fint. Menmen, får väll se vart dagen leder! Nu ska jag fortsätta käka godis hehe (A)

Puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar