söndag 18 april 2010

Första världskriget, andra världskri....

...blablabla! Nu vill jag bara spy på historian. Jag har precis skrivit klart allt och svarat så gott jag kan på frågorna. Nu ska jag bara skriva ut det och lära mig det. Ska bli så jäkla skönt att ha det gjort imorgon! Har i alla fall myst ner mig i sängen med kuddar och sånt och lyssnar på Melissa Horn. Jättebra är hon! Mina naglar har jag också fixat idag och dom blev jättefina, Maria är så duktig. Idag har dom nog blivit som bäst och jag är jättenöjd. Denna gången ska jag fasen se till att dom sittet kvar också haha! Maria ska ha bebis på tisdag så jag får se när hon har tid att göra dom nästan gång. Och nej, det blev inget glitter i tipparna. Men annars har min dag varit bra! Imorgon är det måndag och skola, jag klagar inte :) Nu ska jag i alla fall gå och skriva ut historian och sen plugga lite mer... Det blir nog inga mer inlägg idag.

Sov så gott senare mina vänner! <3

1 kommentar: