söndag 21 mars 2010

Toppendag!

Min dag har varit toppen, hur har eran varit?
Började dagen med pannkaksfrukort haha, kunde inte bli bättre, och gott va det. Så jag och Danni satt och åt frukost i kanske 2 timmar och bara snackade, hur mysigt som helst. Sen åkte jag hem och pluggade lite, kollade i SOLO och sen, hör och häpna, övningskörde jag mohaha! Det gick sjukt bra, jag har inte så mycket problem med växlingen som jag trodde faktiskt (Y) Efter det va jag ute och powerwalkade (för er som inte vet vad det är så är det att gå jättefort istället för att springa, för jag får inte springa förrens jag fått mina inlägg) och det va skönt :)
Nu sitter jag i min säng, nyduschad och ska snart lägga mig, har bäddat rent så de ska bli suuppaaaahskönt haha!


Nej, vi hörs imorgon, och sov så gott allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar