måndag 22 mars 2010

Goddagens!

Hoppas allt är bra med er idag? Med mig är det toppen, har haft en lite seg dag bara, men jag mår toppen. Jag har än sålänge pluggat lite geografi, har prov imorgon och just nu sitter jag i soffan med datan och med Alfons bredvid mig. Kan ju lägga till att Alfons snodde min ena macka imorse, han bara flög fram till bordet och tog den, jag hann inte ens reagera så va den borta haha. Vad säger vi om hundar som snor mat Nathalie hahah?
Snart ska jag traska ner till Caroli och så om dom har något litet block, jag behöver ett sånt! Sen ska jag gå en långis med Alfons har jag tänkt, eller gå bort till Slottsparken med Ida när hon kommer hem och fota lite, om hon orkar. Det är ju så härligt väder ute :) (gud vad jag låter vuxen men jag tycker faktiskt om när de är fint väder haha)

Vi hörs senare, kanske kommer upp någon bild om Ida orkar gå bort till Slottsparken!

Stor puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar