lördag 20 mars 2010

Mysig kväll!

Vilken bra fredag det blev! Farmors köttbullar va jättegoda och jag åt jättemånga haha, som vanligt :) och trots att Viktor och dom förlorade sin match så blev det bra endån. Det va kul och kolla på innebandy för en gångs skull, det va allt för längesen, och det kändes bättre att träffa Viktor än vad jag trodde det skulle göra :) (jag vet inte om du läser mig blogg Viktor, men om du gör det så har jag vatt lite nojig för det och som du nog vet kommer jag nog aldrig kunna förlåta dig nog efter allt jag gjort) men i vilket fall som helst så kändes det bra! Och tack Nathalie för att du alltid gör mina stunder med dig så bra! (Y)
Nu är jag hemma i alla fall, och jag smakar vitlök, too much information? nejnej! Jag ska snart lägga mig i sängen med datan, känns inte som jag kommer kunna somna nu direkt! Imorgon ska jag plugga lite och gå en runda, eller powerwalka (gå jättefort) som jag vill kalla det (Y)


Nej, sovgott sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar