fredag 19 mars 2010

Helg!

Hur kommer det sig att jag alltid ska göra massa annat när jag kommer hem innan jag tar mig tid att skriva i bloggen fastän jag inte skrivit nått inlägg på hela dan? Jaja, så viktigt är det inte i alla fall! Dagen har gått sjukt fort idag i alla fall (det blev många i alla fall där), kom försent till tandläkaren men det gick bra endån, mina tänder va fina förutom en lagning som gått sönder som jag ska fixa om nån vecka. Annars har jag vatt i skolan en lektion som jag lika gärna kunde hoppat över kändes det som, och nu sitter jag här hemma och har ätit lite. Ska snart göra mig vid lite och åka hem till farmor och farfar med dom andra och äta kötbullar, jag har vatt sugen på det hela veckan haha :)
Efter det ska jag och Nathalie till Malmö och kolla på Viktors match, ska bli kul! Men just nu har jag inte mer att säga, skriver något innan jag åker hem till farmor eller ikväll när jag kommer hem.


Jag vet att jag plockat ut ditt hjärta, trampat och sparkat på det flera gånger, och stoppat tillbaka det igen men jag kan inte göra mer än att säga förlåt. Efter det är mina ord slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar