tisdag 23 mars 2010

lilaguldfisk!

Fråga mig inte om rubriken haha! Det är alltid så svårt att sätta en rubrik på ett inlägg, man vet ju inte riktigt vad det kommer handla om, eller inte jag i alla fall då mina tankar kan spåra ur hur som helst. Min dag har vatt bra trots att den vatt lång, det har endån gått hyfsat fort tycker jag. Nu är jag i vilket fall som helst hemma och ska börja med min svenskauppsats, jippie. Jag har alltid lika svårt att komma igång med något, men när jag väl är igång så går det hur lätt som helst att skriva, jag ska anlysera Avatar. Kan inte säga att det är jättesvårt.
Har det hänt något kul idag, nja, inte vad jag kan komma ihåg. Eller jo haha, på lunchen när vi satt i matsalen så pratade vi om husdjur och vilka olika husdjur vi har haft, och ja, vår konversaton lät ungefär såhär mellan mig och Johanna, det är jag som inleder haha:
-"Jag har haft hamstrar också. Ja, jag har haft jättemånga!"
-"Jag har OCKSÅ haft en hamster!"
-"Ja, juste ja. Åhh, jag kommer ihåg min snuttan! Hon dog"
-"Ja, det gjorde min pipen (namnet på Johannas hamster) med, jag grävde fram han i spånet.."
-"hahah... så synd!"
Här kommer Alessandra in och frågar något, men Johanna fortsätter..
-"Jag glömde honom på hyllan.." (gömmer sig lite i tröjan)
-"haha VA!?
-"ja, han stod på hyllan så glömde jag honom så han fick ingen mat, sen en dag när jag skulle ta han så låg han nergrävd i spånet så fick jag gräva fram honom.."
-"HAHAHAHAHAHAHA" (jag dog av skratt)
Haha, det va lite kul faktiskt, för Johanna va inte ens berörd när hon berättade det haha!
Nu ska jag börja med svenskan, hör senare! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar