onsdag 24 mars 2010

förvirrad!

Hej, asså jag har inte någon aning om vad som hände med mig igår! Jag skrev ett inlägg ungefär när jag kom hem från skolan och sa till och med högt till mig själv att jag skulle skriva ett på kvällen också. Sen pluggade jag lite och gjorde lite annat, och när jag va klar med det satte jag mig vid datan igen, kollade facebook lite och så, sen gick jag och la mig och kollade på House i sängen och somnade ganska tidigt. Och imorse när jag cyklade till skolan försökte jag komma p vad mitt inlägg igårkväll handlade om, och först DÅ går det upp för mig "men vafan, jag GLÖMDE ju skriva ett inlägg innan jag gick och kollade på House!" haha, och igår när jag gick och la mig va jag helt säker på att jag hade skrivit ett inlägg, men det hade jag visst inte. Jag är så förvirrad så det är sjukt! Ja, nu har jag fått sagt det i alla fall.
Hoppas eran dag har varit bra, min har vatt sjukt bra! Kort dag i skolan, snabbt hem och gå ut me Balle, sticka och träna med Danni som är lika förvirrad som jag och nu är jag äntligen klar man svenskauppsatsen, förutom slutsatsen, men den skriver jag i skolan imorgon. Lilla Danni har uppkörning imorgon och jag kommer va sjukt nervös för hennes skull, haha. Men jag har en känsla av att hon kommer klara det :) nu måste jag gå ner och handla småsaker åt mami som gå ut med Balle! Ikväll lovar jag att jag ska skriva ett inlägg i alla fall..... kanske...


Pussisar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar