torsdag 18 februari 2010

trött och pömsig...

"cause somethings change you've been acting so strange
and it's taken it's tool on me

it's safe to say that i'm ready to let you leave"
whitout you - hinder

Jättehärlig låt som jag snart har lyssnat sönder!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ikväll, dagen har varit bra och så fram tills nu. Jag vet inte vad det beror på men något känns bara inte som det ska.. Det kanske har sina anledningar, jag vet inte! Men jag kommer nog alltid sakna att ha någon som skicka gulliga sms, någon som retar mig lite smått för min dialekt, någon som jag kan vara hur som helst med, någon som vet att jag är jag och tycker det är okej! Någon som ringer och säger godnatt eller skickar ett sms om att träningen är slut eller att matchen är vunnen. Någon som liksom alltid finns där och alltid tycker om mig oavsett vad jag gjort, i vått och torrt liksom!
Jag vet att du inte är försvunnen från mig helt och hållet, och det känns sjukt bra! Men jag är nog inte samma person för dig längre som du är för mig.. Jag tänker inte säga att jag redan känner mig okej med detta, för det gör jag inte, och det behöver jag inte göra.. Det har bara gått två veckor!
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och sova och vakna med världens bästa humör imorgon för imorgon är det fredaaaag! Låt oss se vad denna helgen har att bjuda på (Y)


Dagens bästa: pappas pannkakor med vaniljglass, honung och kanel <3
Dagens sämsta: snön och mitt tråkiga humör just nu

Godnattpuss :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar