torsdag 18 februari 2010

Skjut mig någon?

Här sitter jag.. i min ensamhet.. och tänker.. Nejdå, skoja bara! Men helt seriöst, vad är detta för väder, jag vill inte ha mer snö!? Gud har rystat sitt lilla duntäcke lite länge nu tycker jag..
Till något helt annat, jag har kommit på en bra sak jag kan skriva här i bloggen varje dag, eller kväll hade jag tänkt. Dagens bästa och dagens sämsta! Något som varit bra under dagen och något som varit dåligt under dagen, har hört att det ska va bra att "uppskatta dom bra sakerna i ens vardag blablabla..." men mest för skojs skull! Vad det nu blir får ni se senare ;) Idag skulle jag egentligen tränat, men eftersom jag är så förkyld och har så ont i halsen så tänkte jag det är nog bäst att hoppa över det, fastän det känns dumt, jag tränade bara en gång förra veckan också. Men nästa vecka är det lov och då ska det tränas haha! (Y)
Vi får väll se hur längde det här med regeldunbet bloggande håller haha, än så länge går det bra, detta är mitt tredje inlägg idag och jag hade tänkt blogga en gång till innan jag går och lägger mig, så fyra inlägg kan ju va lagom! Ikväll blir en lugn kväll framför tv:n tror jag, jo det blir det haha!

Vi hörs sen, pussaaaaaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar