söndag 2 oktober 2011

you can try but never stop me


Tänkte bara visa för er hur mycket fritid min lillebror har. Detta har han roat sig med under förmiddagen och sen har han lagt ut bilden på facebook och skrivit "äntligen fick jag en macbook <3" haha. Men jag är inte så förvånad. Imorse vaknade jag av ett sms från mamma där det stod att det fanns nybakade scones ute i köket. Ja, i vår familj skickar vi sms istället för att gå till varandras rum haha. Goda va dom i alla fall. Jag känner mig lite piggare idag, men har fortfarande jätteont i halsen, om inte mer, och i bihålorna. Och det rinner fortfarande överallt. Näsan, ögonen, ja.. Har inte bestämt än om jag ska jobba imorgon eller inte, jag får se hur jag mår ikväll. Kanske hade varit bra att va hemma en dag till så jag blir helt kry, men samtidigt är det pengar - något jag är i behov av just nu känner jag haha! Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt.. duschat, städat mitt rum, fönat håret, och snart ska det plattas! Men först - prata med alex!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar