lördag 8 oktober 2011

tidsfördriv

Höger eller vänsterhänt? högerhänt
Humör just nu? trött, om det är ett humör?
Vad åt du senast? tacochips med vitlökssås, gurk och majs på
Är det något du absolut inte äter? leverpastej och sånna äckliga saker
Kläder just nu? onepiece
Musik just nu? it will rain - bruno mars
Vad sa du senast? "ehm.. jag vet inte.. några skratt åt dig!"
Hur många kuddar sover du med? två
Favoritväder? sol och varmt helt klart!
Sparare eller slösare? slösare for sure
Bästa film? finns många, men filmer som har ett syfte är bra!
Tror du på liv på andra planeter? ja, vi kan ju inte va dom enda?
Tror du på mirakel? aa
Bio eller promenad? beror på väder och sällskap ju
Är du kittlig? japp!
Största svaghet? att jag alltid hoppas på för mycket, och lätt fäster mig vid en person
Det här är jag bra på? göra bort mig!
Vad vill du jobba som? nånting som har med träning, mat och andra människor att göra
Chips, morötter eller godis? godis såklart
Pizza eller hamburgare? pizza med pommes på
Skriver du dagbok? nej,men bloggen blir ju lite som en
Tänker du någonsin tatuera dig eller pierca dig? Var isåfall? japp, nästa tattuering kommer snart, men vart och vad säger jag inte
Är du rädd för blod? nja, inte rädd, men jag gillar ju inte det..
Saltar du på maten? om det behövs
Gillar du att sjunga? när jag är ensam för att inte plåga andra haha
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? samhälle, för att jag inte visste vad jag annars skulle gå
Anser du att du är stark? nej, kanske i benen då?
Röker du? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe och te

tack för lånet ida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar