måndag 17 oktober 2011

ny blogg? ny design?

Jag är en person som lätt tröttnar på saker och ting. Tröttnar på mina kläder, tröttnar på en viss sorts mat, tröttnar på en träningsform, tröttnar på att göra samma sak under en lång tid. Och nu börjar jag tröttna på blogger och min blogg. Eller framför allt att det inte finns så många funktioner i blogger som jag skulle vilja ha. Skulle till exempel vilja göra en collage och ha som header, men när jag gör de så ser de bara löjligt ut i blogger. Täcker liksom inte hela sidan där uppe eller vad man ska säga. Dock läser jag en blogg av en tjej som bloggar på nattstad, och hon hade gjort precis som jag ville ha det. Fast något som är bra med blogger är ju att de är så himla lätt att använda! Jag får se, kanske "flyttar" bloggen till nattstad i eftermiddag. I så fall kommer jag underrätta er om det, oroa er inte. För de är ju så många som läser min blogg varje dag, eller hur? Haha! Vi hörs sen fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar