lördag 15 oktober 2011

im looking forward

IDAG! Idag har jag äntligen tagit steget.. och dragit på mig mina löpartights och mina träningsskor, och gått ut och gått en lång powerwalk. Haha! Och gud vad skönt det var, det behövdes nog. Så detta ska jag fortsätta med, i alla fall imorgon eller på måndag.. om det är lika fint väder förstås. Ikväll har mammas bror och hans fru varit hemma hos oss och ätit och pratat lite, och det var trevligt. Det ser nästan ut som att jag kommer kunna få ett annat jobb fram tills jul i alla fall, på stället där hans fru jobbar. Blubox heter det och någon här vet säkert vad det är. Om ni inte vet så är det ett internetföretag där man beställer saker, och dom har väll det mesta. Nu till jul kommer dom behöva extra personal eftersom det är mer att göra då, och det hade varit ganska bra, speciellt om jag hade fått börja direkt när mitt vik på dagiset tar slut. Fast på ett villkor, att jag kan få va ledig så jag kan åka till min älskling. Men nu ska jag inte hoppas på för mycket, vilket jag alltid har en tendens att göra. Så jag håller tyst om det, och om mina ändrade planer för när alex kanske ska komma hit och när jag ska åka till honom. Detta kommer bli så bra (hoppas nog redan på lite för mycket haha)! Förresten, nu i veckan så bokade mamma tattueringstid till mig, men när/var/hur får ni se när den är klar. Men det är inte långt kvar kan jag lova! Kändes som att jag hade något annat att berätta, men det va nog inget viktigt eftersom jag inte minns det. Men nu ska jag tvätta mig och lägga mig och kolla på film, så vi hörs imorgon!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar