onsdag 12 oktober 2011

Idag stör jag mig på..

.. bussen som va försenad imorse.
.. den som blandade ner russin i dom rivna morätterna på jobbet.
.. barnen som suttit och skrikit helt utan anledning idag och gett mig huvudvärk.
.. att dom inte visade vilken som va nästa hållplats på bussen när jag skulle hem och inte tog den vanliga bussen och inte visste vart jag skulle av.
.. att man får lön den 25e och inte den 12e varje månad.
.. folk som går och tycker synd om sig själv hela tiden, gör något åt det istället (säger jag som sitter och klagar)!
.. att min nästa rinner hela tiden (fräscha fanny).
.. att jag inte hittar låten jag letar efter på spotify.
.. att "deep fear" och låten som spelades på damlatas inte är samma låt.
.. att det inte går att kommentera min blogg.
.. att alanya och malmö inte har samma klimat, de är för fan svinkallt ute!

tack och hej, tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar