lördag 1 oktober 2011

askim benim

Min senare hälft av dagen har spenderats i sängen, i soffan och sen i sängen igen. Imorgon hoppas jag att jag mår bättre, för jag vill till ikea och nya stadium. Jag har i allafall bestämt att jag och alex ska ha msn-dejt. Jag har bestämt det, han vet ingenting än. Så det är bäst att han infinner sig på msn när jag smsar han imorgon, jag har nämligen en massa att berätta haha. Nu ska jag gå och ta en alvedon, en rinexin, lite nässpray och en ny toarulle och sätta bredvid sängen.. och sen försöka sova med mitt tilltäppta ansikte. Jag tappade en sak på golvet innan, och böjde mig ner för att ta upp det. Trodde helt seriöst att mina bihålor skulle sprängas. Ville gråta så ont det gjorde! Och nu trycker det hela tiden sen jag böjde mig ner.. kanske inte var så bra att göra så? Fan vad jag gnäller! På tal om något som inte har med min envisa förkylning att göra, så älskar jag mina nya iphone. Fastän det är en precis likadan som jag haft i ett helt år haha. Med samma bilder, samma musik, samma nummer. Men den är hel!


Hoppas att en bild på mig och mitt hjärta förgyller er kväll. Fast denna är faktiskt ganska ful på oss båda haha. Alex ser ut som ett slisk som inte klippt sig på allt för länge. Men det har han ju faktikst inte heller!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar