söndag 25 september 2011

unnecessary

Men gud, jag såg inte ens att bilderna jag la upp innan blev så suddiga. Lite synd. För de va jättefina bilder från my second home. Innan kom jag i alla fall hem med ett par nya jeans, tack pappa. Jag hittade ett par skor också, men jag vet inte än med om.. Och förrsten, jag la ju ett en bild på flera saker jag ville ha häromdan. Bland annat en mörkblå tröja, eller om den va svart, och en rosa/röd tröja. Jag provade dom idag, men dom va skitfula haha! Kul när det blir så, man hittar något man vill ha, sen när man provat det så är det skitfult! Vet lite andra saker jag vill ha i alla fall.. Idag har vi lämnat bort ännu en kattunge. Två är borta nu och en är kvar. Och nu tror jag inte att jag har mer att berätta, så tack och hej, leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar