torsdag 22 september 2011

sen en iyisi

Gud vad mysigt det va att träffa hela mitt alfamijo-gäng idag. Alfamijo-gänget är jag, johanna, mika och alessandra. Det finns en historia bakom namnet men den behöver jag inte berätta. Vi gjorde inget annat än att gå tillbaka till vår gamla skola, ProCivitas, och äta lunch och hälsa på gamla lärare, det va jättekul. Och vi hade tur som fick god mat! Nu i eftermiddags så körde jag och lillasyster in till malmö och gick i stan en stund och sen upp till mamma en runda. Jag hittade ett par jeans och en tröja som jag verkligen inte hade tackat nej till, om jag hade haft några pengar. Det suger verkligen att jag har en månads innestående lön, och att jag inte får min första lön förrens den 25 oktober. Men, pappa ska köpa en jacka till jonathan och sa att jag och ida också kommer få vinterjackor för samma summa. Men eftersom jag är kär i min gröna dunjacka som jag haft i 2 år så vill jag inte ha en ny vinterjacka detta året har jag bestämt mig för, efter många om och men. Så jag har ju dom pengarna till något annat. Borde kanske betala av alla mina skulder till pappa, men det känns ju roligare att köpa nya kläder, speciellt när man inte köpt något nytt sen i början av juni haha. Så jag ska i alla fall köpa jeansen och tröjan jag hittade idag, och en ny svart halsduk. Resten ska jag ha till min nästa turkietresa (läs käreksresa haha). Men jag vet inte om jag vill va borta 2 veckor eller 3 veckor? Självklart vill jag va med alex så länge som möjligt, men eftersom vi aldrig har varit med varandra 24 timmar om dygnet innan så vet jag inte hur det skulle bli att vara med varandra 24 timmar om dygnet i 3 veckor? Vi harju liksom bara haft morgonen, en stund på dagen, kvällen och natten tillsammans. Det är ju inte så kul om jag bestämmer mig för att vara där i 3 veckor och vi går varandra på nerverna efter en vecka haha. Hur mycket man än tycker om varandra så vet man ju aldrig! Biljetterna kostar lika mycket för 2 veckor som för 3 veckor. Nu ska jag kolla på tv och mysa i soffan, är ledig imorgon också!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar