måndag 12 september 2011

look into my eyes and i own you

Det blev inget med att beställa tid till klippning idag, för där va stängt. Jag som vill klippa mig denna veckan, och inte nån annan vecka. Annars så har min dag varit bra, men lugn. Vi har bara haft åtta barn idag på vår avdelning och vi har varit 4 fröknar, så det har inte varit överdrivet mycket att göra. Det är faktiskt ganska kul, och dagarna går fort. Det händer ju saker hela tiden och det blir i alla fall inte enformigt haha. Idag la jag min mobil i soffa, och helt plötsligt hade nils, som är ett och ettt halvt år, gjort en video på min mobil. Helt ovetandes! Och elton sitter alltid och somnar vid matbordet. Det enda som är jobbigt är att jag måste gå upp tio i sex varje dag nästan, och cykla en halvtimme dit och tillbaka. Med mamma som cyklar jättefort! Fast imorgon ska vi köra dit verkar det som, hoppas det haha! Latmasken fanny är tillbaka... nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och raka benen!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar