söndag 25 september 2011

we found love

Ligger i min säng och myser och drar mig. Jag har dock varit uppe och ätit frukost och lillebror har varit inne en runda och legat och pratat med mig. Det känns som det är iskallt i mitt rum, jag vill bara lägga mig tätt intill någon med två armar runt mig. Pratade med alex en stund inatt innan jag somnade. Jag loggade in på msn för att se om han kanske va inne, och så skriver han "men jag loggade precis in för att se om du va inne" haha. Men han jobbade fortfarande så vi pratade inte länge. Asså, de känns som jag tjatar om honom precis hela tiden. Blir de för mycket, så säg till för guds skull. Idag har jag ingenting planerat. Ingenting, och det suger. Det är sånna här dagar man går och tänker på för mycket och lätt blir deppig. Jag ska i alla fall ut till nova eller center syd med pappa och kolla på nya skor och dom där jeansen en gång till. Kan ju alltid hoppas att pappa är på rätt humör idag haha! Och sen ska jag ut och gå en runda. Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på.

Puss.

1 kommentar:

  1. tycker absolut inte att det är mycket tjat men jag förstår vad du menar, så känner jag också ibland ;)

    SvaraRadera