onsdag 14 september 2011

irritationsmoment

Jag fattar inte varför jag ens bryr mig, eller hur jag orkar, när jag vet att det inte alls är sant? Men jag börjar bli jävligt trött på människor som går runt och tro sig känna alex, och tro sig veta precis allt om honom, vart han befinner sig, vilka tjejer han "träffar", vilka ställen han går till osv. För det första, så nej, han träffar inte andra tjejer och han är inte otrogen så fort jag inte är i alanya. Hade jag varit så dum och sprungit in i fel kille, så hade jag inte tyckt om honom lika mycket (om inte ännu mer) efter nästan 2,5 år, för jag hade märkt om det hade varit så att han träffat andra tjejer också. För det andra, så är han aldrig nere i hamnen i alanya, om det inte är för att "hämta mig" haha. Han gillar inte hamnen. Han gillar inte att gå ut på ställena där allt bara handlar om en sak, att hitta en tjej att ligga med ikväll! Så varför skulle han ha gått ut med andra tjejer? Och sen blir jag ännu mer irriterad när personen som påstår sig ha "sett" honom långt tidigare i somras, fick reda på för 1,5 vecka sen att jag har en pojkvän i alanya. Så hur hänger detta ens ihop liksom? För det tredje så blir jag ännu mer irriterad, till och med förbannad, när jag ringer alex och frågar om detta stämmer.. och han säger "men fanny, folk här säger att dom har sett dig med andra killar också?". Asså vad är det för fel på människor i den stan!? Vad är det för mening med att hitta på att jag gått ut med andra killar? Jag va lika chockad som alex va. Självklart är de inte sant att jag gått ut med andra killar, och det är inte sant att han har gått ut med andra tjejer heller. Och det vet vi båda om. Jag vet inte ens varför jag bryr mig eftersom jag vet att det inte är sant.. men man kan inte låta bli att bli irriterad! Nu ska jag dusha jättevarmt, göra te och lägga mig i soffan!

Puss.

1 kommentar: