fredag 23 september 2011

im beautiful in my way

Vaknade imorse och funderade på vad jag ska göra idag? Jag kom fram till ingenting så jag somnade om och sov vidare till halv ett. Hur skönt? Jätteskönt! Jag har precis ätit frukost och kollat på ellen på tv, älskar det programmet. Och varför känns det som att alla drar iväg till alanya till sina pojkvänner just nu när jag vill det som mest? I alla fall.. jag ska bädda sängen snart och hoppa in i duschen. Raka benen hade nog behövts. Senast jag gjorde det var i "min" säng hemma hos ossy sista kvällen i turkiet med den sista solkrämen jag hade kvar haha. Alltså snart en månad sen. VIDRIGT! Måla naglarna ska jag också göra, eftersom jag hatar att ha dom omålade. Röda blir det, det är fint på hösten tycker jag. Hoppas allt är bra med er i alla fall. Vi hörs nog senare när jag har något roligare att berätta!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar