tisdag 13 september 2011

hard work work

Haha, såg precis att mitt förra inlägg blev lite fel. "Kollar på fotboll" skulle de stå istället för "kollar på tv". Jag har ingen aning om varför jag kollade på fotboll, de va de som va på tv:n när jag satte på den. Jag tycker det är skönt att somna till ljudet av en fotbollsmatch på tv, men om jag nån gång gör de så vänder jag alltid bort huvudet. Hur är/har eran dag varit? Min har varit bra. Jag har jobbat sen halv åtta, och jag tror dom flesta barnen på vår avdelning är lite trötta idag. Mycket gråt och skrik. Just nu vilar dom, och det ska dom göra i en timme till. Det är ganska mysigt att sitta här inne och titta till dom. Lugnt, skönt, mörkt och lugn musik. Efter vilan är de blöjbyte, mellis och utelek som gäller till jag går hem klockan fyra. När jag kommer hem ska jag kolla på ensam mamma söker från igår och bara ta det lugnt!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar