lördag 24 september 2011

fredagskväll-lördagsmorgon

Det är så skönt att somna i soffan, men endån så jobbigt. Speciellt när man har sminket kvar och inte borstat tänderna eller tatt ut linserna eller nånting. Jag, lillebror och alla fyra katterna låg och trängdes i soffan igårkväll. Somnade redan vid halv elva nångång. Borde jag inte alls ha gjort eftersom jag sov till halv ett igår haha. Pappa väckte mig i någorlunda god tid idag i alla fall, och nu ligger jag i soffan och kollar på repriserna från alla idolavsnitt i veckan. Detta kan jag nog göra fram till halv fyra faktiskt haha. Yes, jag älskar idol! Tror att min ben&jerry från igår kaaanske också åker fram sen. Förresten, den väskan jag la upp bild igår som jag sa att jag skulle köpa, den va inte så fin som jag trodde tyvärr. Alltså, den va fin.. men jag trodde den skulle va lite mindre och inte så stel. Får väll ta en titt på den igen innan jag får lön. Som jag längtar till den 25 oktober haha!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar