tisdag 27 september 2011

empyty words

Hade inte så stor lust att blogga igår, och jag hade inte så mycket att säga heller. Så jag sparade mig till idag. Inte för att jag har så himla mycket att berätta nu heller men. Jag va ute och powerwalkade igår, och det va riktigt skönt. Har inte gjort det på länge, så det behövdes nog. Ser att det fortfarande är fint väder ute så jag går nog ut en runda om en liten stund också. Tror jag ska gå bort och sola ikväll också kanske, eller så tar jag det påvägen. Och förresten, jag tror jag har pajjat mitt knä idag på jobbet. När jag skulle sätta mig på huk och plocka upp några legobitar så lät det som att någoting i knäet krossades. Det gjorde inte så ont förrens jag reste mig upp. Sen gick det över sen gjorde det ännu mer ont när jag satte mig ner på knä igen. Typiskt mig. Det gör inte ont när jag går och så i alla fall. Jag känner mig lite nere idag. Jag vill boka flygbiljetter nu nu nu, och åka till alanya nu nu nu, och mysa in min i alex armar nu nu nu. Men jag får väll stå ut i 1 månad och 1 vecka till i alla fall, minst! Hoppas verkligen han kan fixa så att han kan åka till sin familj i december iställt. Ha det bra!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar