fredag 5 augusti 2011

im about to lose my mind

Om 48 timmar anländer jag och antonia till alanya, hur galet? Och idag har jag varit på stranden, hur blåsigt? Det var nästan inte skönt där, och efter en timme, när jag hade sand precis över allt och där man inte vill ha det, så ville jag hem haha. Jag låg och tjatade om glass hur länge som helst också eftersom jag inte kunde hitta nånstans där man kunde köpa glass. Så helt plöstsligt kommer en kille med en frysbox på magen och ropar "någon som är sugen på glass?" och då sätter sig sarah och nathalie upp och säger "FANNY!!" haha. Så jag tror att hela stranden fick höra att jag va sugen på glass. Men glass fick jag i alla fall och gott var det! När jag kom hem från stranden åkte jag och tränade spinning, och jag har inte alls tappat så mycket kondition som jag trodde jag skulle ha gjort sen innan jag åkte. Och det är ju jättebra. Jag och antonia, eller antonia, kom på att det finns ju gym på hotellet vi ska jobba på, så träningskläderna och träningsskorna får följa med denna gången istället för något annat. Imorgon är min sista dag här hemma och jag ska packa färdigt och fixa en massa saker. På lördag förmiddag åker jag upp till göteborg, och 16.45 går flyget till antalya. Men nu ska jag sova, och sova jätteskönt näst sista natten i min säng, ända tills jag vaknar imorgon, vilket kommer bli förmodligen halva dan!

Puss.

1 kommentar:

  1. har du fortfarande planerat att överraska din kille? haha, sjukt kul om du gör det, han kommer nog inte tro sina ögon :)

    SvaraRadera