fredag 29 juli 2011

Ledsen för dåligt bloggande, men ja, så blir det ibland. Igår hade jag en väldigt mysig dag. Den började med att pappa kom in till Malmö och vi gick iväg och åt glass på dolde cecilia. För dom som inte vet vad det är så är det en "glassbar" med italiensk glass, och den är världens godaste! Efter det gick vi upp till stan en runda för pappa skulle låsa upp sin mobil och kolla efter en ny jacka, men det gick inte så bra, så vi gick och åt kina mat istället! Efter det, lagom till det började regna så cyklade jag till "jobbet" och pappa körde hem. Men jag va hemma nästan lika fort igen. Jag pratade med Sara och sa att jag endån inte kommer va kvar efter min provvecka eftersom jag inte tyckte det va kul och eftersom jag ska iväg om en vecka, så sa hon att jag kunde slippa va där igår också om jag inte ville! Så jag sprang över till espresso house, köpte vars en muffins till mig och Ida, cyklade hem, hoppade i min onepiece, gjorde te och satte på en film. Vid tio, på kvällen, åkte jag hem till pappa och sov här till idag! Jag ligger i soffan med lucifer bredvid mig just nu. Han sover gott! Om en stund ska jag och pappa åka in till Malmö och jag ska tillbaka till mamma!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar