fredag 22 juli 2011

i wanna go

Tänkte precis skriva att det va skönt att det va lördag, men det är ju faktistk fredag så jag tar tillbaka det. Jag vaknade av att min mobil ringde imorse, "alex baby <3" stod det och glad som jag blev så svarade jag. Vi pratade en liten stund sen låg jag kvar i sängen och fick sms av mika som frågade om jag ville äta lunch med henne i stan. Jag åt frukost och hon åt lunch, på espressohouse. Jag berättade för henne allt som hade hänt och som bara skakade på huvudet haha, men ja.. vad finns det egentligen att göra! Jag har precis pratat med sofie om alanya, och OM jag hittar en billig flygbiljett, och OM jag får låna pengar av mina föräldrar (som är bäst i hela världen) så kommer jag åka ifrån sverige runt den 9 augusti i en vecka. Och det hade ju varit helt underbart! Men nu ska jag byta om, och sen köra hem till pappa för att mysa med kattungarna, och träffa pappa och familjen larsson. Som båda säkert kommer komma med en tusen frågor haha! Hoppas ni får en fin fredag!

Kom ihåg att dina val är dina val, och låt ingen annan påverka det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar