lördag 30 juli 2011

i need a doctor

Toppen, det funkade med tidsinställt inlägg, jag hade aldrig provat det innan. Jag och nathalie hade en mysig kväll igår tillsammans med min familj. Vi kollade på film, åt godis, chips, morötter och dippa, choklad och spelade geni. Jag vann en gång.. det gick lite sämre för nathalie haha. Jonathan fick en fråga som va "vart sitter man på lavar och slår sig själv med björkris?" svaret va ju självklart i en bastu, men jonathan svarar långt om länge "ehh.. i kyrkan?" haha! Jag och nathalie låg och pratade ganska länge om det mesta innan vi somnade. Idag vaknade jag av sms från mamma där det stod att det väntade nybakade scones ute i köket. Ja, mamma skickar sms ibland när hon inte orkar gå genom hela lägenheten för att komma till mitt rum. Efter att vi hade ätit så åkte Nathalie hem och jag gjorde mig snabbt iordning och tog mig ner till västra hamnen med dom andra. Där är beach volleyboll SM just nu, och det är ganska kul att kolla. Förresten, om en vecka sitter jag och antonia på planet och väntar på att det förmodligen ska köra ut på landningsbanan (det lyfter och landar väll på samma bana?) för att åka tillbaka till alanya. Planet landar 21.45 turkisk tid, och vi kommer nog va i alanya runt 00.45. Det första jag ska göra efter att vi fått komma in i lägenheten och fått se den är att springa bort till aspendos och överraska alex, ge honom världens största kram och pussa lite på honom. Men nu, ska jag städa mitt rum, ringa till alex faktiskt och sen köra mina syskon till kävlinge! När jag kommit hem ska jag gå ut och springa en runda!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar