söndag 31 juli 2011

can you see me? invisible!

Nej nej nej, min turk-mobil är borta!! Jag är säker på att jag hade den med mig hem när jag kom hem sist, men nu hittar jag den inte nånstans.. det betyder att nästan alla nummer till mina kompisar i alanya är borta och att jag måste leta upp en annan mobil som inte är låst, eller köpa/hyra/låna en annan när jag kommer dit.. OCH betala för ett nytt simkort som jag dessutom måste fylla på. Skit också! Jag har kollat överallt men den finns inte, min ipod är också borta.. inte roligt. Men nog om det. Vad har ni gjort idag? Jag har haft en typisk söndag. Sovit länge, städat, varit och hämtat en lapp så att jag kan få lön för dom dagarna jag faktiskt jobbade som telefonförsäljare och vatt ute och powerwalkat. Jag har precis packat också och ska när som helst åka hem till pappa. Det tog lite tid att packa idag, allt som ska med till turkiet måste ju följa med hem till pappa.. plus mina andra saker. Nu ska jag gå och se om mamma har nån bra bok jag kan ta med mig och ha på flyget. Inte för att jag vet om jag kommer läsa så mycket, jag ska ju flyga från göteborg tillsammans med antonia, så vi lär väll va helt uppspelta och glada. Eller trötta och sova haha! Vi är nämligen mästare på att sova hon och jag! Och vet ni vad?

IMORGON KOMMER MELISSA TILL MIG, WIE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar