onsdag 15 juni 2011

me not working hard? yeah right, picture that with a kodak!

Åh herregud, idag har allting vänts upp och ner, och sen tillbaka igen! Men nu är de lugnt.. Jag har vatt i stan idag och bytat ett linne och lämnat tillbaka dom blåa skorna, och istället köpte jag ett linne och lite underkläder. Jag har köpt allt jag behöver nu innan jag åker också, och jag och ida ska åka till källaren sen och köpa det absolut sista, sen är allting klart! Pappa ringde igår förresten och sa att vi ska till liseberg på lördag, jag som har tjatat om att åka dit innan jag åker och nu ska vi det, och det ska bli sjukt kul. Jag älskar liseberg! Så imorgon måste jag börja packa lite smått, imorgon är sista dan jag inte har något att göra innan jag åker. På fredag ska jag och pappa till optikern, sen ska jag fixa en sak och sen sover jag hos pappa. På lördag ska vi till liseberg. På söndag ska jag va med danni hela dagen och på kvällen ska vi käka glass i bjärren med maria och mathilda. På måndag ska jag packa lite till, och senare säga hejdå till johanna, nathalie, mika och alessandra. På tisdag måste allt va klart och på kvällen ska vi ut och äta. Sen klockan halv 5 på morgonen på onsdag åker jag till flygplatsen! Tänk att jag ska flyga helt själv, checka in helt själv och åka buss till alanya helt själv? Undrar hur denna sommaren kommer sluta!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar