torsdag 16 juni 2011

jag gav dig min axel när du va full av gråt

Åh va skönt det var att sova länge idag, ingen hund att tänka på. Jag sov till 11 och sen fick jag ett ryck att städa hela mitt rum, så det gjorde jag. Dammsugade, torkade alla hyllor och allt, torkade golven och bytade sängkläder. Alfons hade lagt sig på min säng igår när jag skulle gå och lägga mig, och han vägrade flytta sig därifrån och gå ut och lägga sig i köket så han fick ligga kvar där inatt. Jag har haft sjukt konstiga drömmar inatt. På måndag ska jag säga hejdå till mina allra närmasta vänner (förutom danni, henne ska jag säga hejdå till på söndag) och inatt drömde jag att alessandra hade sytt en stor ödla som va gul och orange som jag skulle ha med mig haha, som skulle påminna mig om dom? Men alessandra sa såhär "fast ödlan ser ju faktiskt ut som johanna så du kommer ju tänka mest på henne" haha! Och efter det så drömde jag om att det va studenten och att vi stod ute på en jättejätte stor gräsmatta och festade, och sen kände vi för att gå ut, så vi bestämde att vi skule gå till hipp. Och jag skulle plocka upp pengar från min plånbok och helt plösligt låg där flera flera tusen där i så jag bara kastade dom runt omkring mig.. Och det sista jag drömde var att jag kom ner till turkiet och skulle gå till aspendos och säga hej till alex och dom andra där. Så gick jag på trottoaren längs vägen som är där och när jag kom fram till aspendos så såg jag alex bakom baren och jag blev så himla glad, och när han kom ut och jag precis skulle krama han så vaknade jag.. såklart! Nu ska jag tvätta lite, hämta 2 resväskor ute från vinden och faktiskt börja packa lite!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar