fredag 27 maj 2011

you made my night!

trött tjej idag

Jag är så fruktansvärt trött idag, och jag har så ont i mina fötter sen igår.. och då hade jag nog inte ens på mig mina skor hälften av tiden på hela kvällen! Men de va riktigt kul på balen igår, förutom att maten inte va jättemycket att hurra för. Som jag sa så skulle jag få håret fixat och bli sminkad på make up store, och det blev jättebra. Jag fick med mig lite smink därfrån också, välbehövligt! Vid tre så åkte jag hem till Johanna och dit kom några fler från klassen, eller ganska många faktiskt.. Till fem så drack vi champange och pratade lite och tog foton (jag kanske får dom fotona sen!) sen åkte vi in till Grand Hotell i lund där allting "ägde rum" haha. Där väntade mina fina kompisar så dom också fick se mig, man kände sig som en prinsessa hela dagen haha. Sen från sex till tio ungefär så satt vi ner hela kvällen och åt och drack och åt lite mer, min klänning satt sjukt tight upptill framåt kvällen kan jag säga! Klockan tolv gick vi till Lundia och fortsatte kvällen där. Jag hade en bra kväll i alla fall! Imorse vaknade jag av ett sms från Alex så jag loggade in på msn snabbt som attan haha. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra inpackning i mitt hår.. efter allt tuperande och hårspray mitt hår fick stå ut med igår. Förresten, jag hade 60 klämmor i håret också som jag satt och petade ut i taxin påvägen hem haha!

Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar